سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

آشنایی با زبان بدن

۴ بازديد

گزینش فن
معمولا تعیین حرفه در مدت متوسطه و هنگام ورود به کالج ایفا می‌شود. یک تصمیم گیری فوق العاده اساسی که باید با درنظر دریافت کردن واقعیات و استعدادها انجام شود. برای تعیین فن متوسطه ترازو آمادگی و عشق فراگیر نسبت به حرفه های جانور، التفات بالایی دارااست. برای تعیین فن دانشگاهی نیز بایستی اینکار با تمرکز و آلرژی بالایی دکتر روانشناس  صورت بپذیرد.

دقت به استعدادها در هنگام گزینش حرفه
خوب میباشد پیش از فرا وصال مجال گزینش فن متوسطه، محصل ذیل حیث مشاور، استعدادیابی گردد. ولی در صورتی‌که اینگونه کاری شکل نگرفته میباشد گشوده هم مکان نگرانی نیست و توصیه می شود به طبع پیش از انتخاب فن با مشاور تحصیلی در خصوص باشید. پدر و مادر بایستی اعتنا داشته باشند که تحمیل فرزند به علم آموزی در حرفه ای که عشق و علاقه و شایستگی در آن حرفه را ندارد کاری بسیار خطا میباشد. چون سود اینکار عدم استحصال به هدفی میباشد که شما برای فرزند خویش در حیث گرفته اید. همینطور عدم حصول به توفیق در فن آیتم عشق و شایستگی خویش! برای حرفه های دانشگاهی نیز توجه بالایی مایحتاج میباشد. با اعتنا به اینکه بعد از ورود به کالج، فرد در حرفه تخصصی آغاز به علم آموزی می نماید و وسعت و مشقت درسها بسیار فراتر می رود آمادگی و عشق و علاقه عنایت بسیار بالایی پیدا می نماید. طوری که در اکثری از فن ها خلا آمادگی و عشق و علاقه فیض بسیار نامطلوبی برای شخص خواهد داشت. بایستی اعتنا داشت قرار وجود ندارد تمامی دکتر معالج، مهندس ، خلبان و مانند آن ها شوند. فن های بسیار عالی دیگری نیز وجود دارا هستند که شخص در آنان قادر است توسعه و گسترش بسیار بهتری متناسب با حالت خویش، نسبت به فن های دیگر داشته باشد. سفارش ما این میباشد که عمل را به کاردان بسپارید تا شایسته ترین گزینش نتایج خواهد شد.

تعیین فن کنکور سراسری و دانش کده آزاد
حرفه های ریاضی فیزیک، علم ها تجربی و علم ها انسانی بایستی بعد از اعلام فیض و مرتبه، مبادرت به تعیین فن کنند. البته فن های فنی و ماهر و همینطور عمل و علم سازه به ضابطه تازه (اجرایی از سال 98) باید تا زمان کاردانی و سوای کنکور در دانشکده های فنی و ماهر مرزو بوم در فن خویش ادامه علم آموزی دهند. در‌صورتی‌که مایل به تعیین درست فن می‌باشید عالی میباشد با مشاور در تماس باشید.

رابطه با مشاور تحصیلی برای گزینش فن
در هر سطح و اساس تحصیلی که میباشید حالا این زمان برای شما وجود داراست که از مشورت و هدایت تحصیلی یکی‌از پر رنگ ترین مشاورین سرزمین در حوزه تحصیلی بهره مند گردید. صرفا کافیست از برگه تماس با ما مبادرت به رزرو سرویس ها مشورت کردن فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.