جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

گفته های مشاوره قبل از ازدواج

۹ بازديد
گفته های مشاوره قبل از وصلت
از مهمترین و بهترین کارهایی که می بایست هر زوجی پیش از اقدام به ازدواج آن را ایفا دهند. شرکت در جلسات مشاوره قبل از ازدواج می باشد. اغلب شما زمانی که قصد دارید پیش مشاور بروید؛ این سوال در ذهنتان شکل دکتر روانشناس می گیرد که در مشاوره قبل از ازدواج چه بگوییم؟ سخن ها موضوعاتی که در جلسات مشاوره قبل از ازدواج مورد استیناف قرار میگیرند بسیار با اهمیت هست. شما با فهمیدن این موارد یک قدم در جلسات مشورت جلوتر خواهید بود.

شیوه انجام جلسات مشورت ازدواج

جلسات مشاوره قبل از وصلت به سه شکل آنلاین، تلفنی و حضوری ایفا می‌گردد. هریک این مدل مشورت کردن ها ویژگی های مخصوصی دارا‌هستند؛ که موجب برتری آن ها می گردد. از جمله برای مشاوره های آنلاین نیازی به زمان صرف کردن برای رسیدن به کلینیک ندارید؛ در ازای در مشاوره های حضوری خوب مشاور ارتباط برقرار می کنید. اما سوال اینجاست که در مشورت کردن قبل از وصلت چه بگوییم؟

در حین این جلسات مورد ها مختلفی مورد پژوهش قرار می گیرند که شما را به خوبی متوجه مداقه مشورت کردن پیش از ازدواج می کنند.. طی آن تست ها و سنجش هایی اجرا می گردد تا طرفی بتوانند به شناخت بهتری نسبت به هم پیدا کنند. البته صد در صد نمی توان به نتایج این تست ها اعتماد کرد و مورد نیاز می‌باشد تا نتایح این تست ها زیر نظر یک فرد متخصص مورد پژوهش قرار بگیرند.

جلسات مشاوره ازدواج
مشاوره ازدواج

در حین این جلسات مواردی مثل از خود گذشتگی، بازرسی انتظارات زنان و مرد از زندگی مشترک، درک تفاوت های جنسیتی، ارتقا بخشیدن مهارت های ارتباطی، خود شناسی و همچنین تعادل در میان عقل و عشق و علاقه آیتم نظارت قرار می‌گیرند. شناخت خصوصیت های شخصیتی و اختلالات هر فرد به در داشتن یک زندگی موفق اثرگذار می باشد.

سوالات متداول مشاوره پیش از ازدواج
در مشورت کردن قبل از ازدواج چه بگوییم؟ به عبارتی دیگر نیازی نیست تا حتما شما استارت کننده حرف باشید. مشاور در همان استارت آغاز به پرسیدن سوالاتی می کند و شما کافی می‌باشد؛ تا در نهایت صداقت به آن‌ها پاسخ دهید. پس از ان با نتجه گیری از پاسخ ها شما از شما می خواهد تا بیشتر راجب منظور هایتان صحبت فرمایید. برخی از سوالهای متداول در جلسات مشورت قبل از وصلت عبارتند از:

سوال ها مشورت کردن ازدواج
سوال ها مشورت پیش از ازدواج

غرض شما از تزویج چیست؟
تا به اینک بر سر چه مسائل یبا هم دعوا کرده اید؟
شخصیت همسر شما داخل گرا یا برون گرا هست؟
آیا پس هزینه های تزویج و مسئولیت آن بر می‌آیید؟
ارتباط ها گذشته شما تا چه اندازه برای همسرتان با عنایت می‌باشد؟
آیا عشق شما در زندگی ادامه دار و پادار خواهد بود؟
تقسیم وظایف در خانه و فارغ آن می بایست چه‌طور باشد؟
مراد های شما از همسرتان به عنوان زن یا شوهرتان چیست؟
زن و شوهر چه‌گونه باید باشند که در بعدی برای هم بی آلایش نشوند؟
رابطه هر مورد از زوجین با خانواده هایشان چه‌گونه می بایست باشد؟
تست و پرسشنامه های روانشناسی ازدواج
تکمیل کننده سوالاتی که از زوجین پرسیده می گردد؛ تست هایی از آنان گرفته میشود؛ که به روانشناس امداد می کند تا بهتر شخصیت مراجعه کنندگان اش را بشناسید. تست های تیپ شناسی شخصیتی، هارتمن، سنجش حواس پنج گانه، عشق استرنبرگ و بلوغ عاطفی از جمله تست هایی که پیش از وصلت گرفته می‌گردد.

طی این تست ها ابعادی از شخصیت فرد مقابل شما مشخص می‌شود که شما تاکنون به آن توجه نکرده باشد. یکی از مواردی که در پاسخ به سوال در مشاوره قبل از ازدواج چه بگوییم؟ باید به آن اشاره شود؛ خصوصیات رفتاری و ویژگی های فرد هست. مشاور از شما می خواهد تا در ارتباط با ویژگی های خاص خودتان سخن فرمائید و اینکه آیا همسر شما با آن‌ها مشکلی ندارد یا خیر؟

وصلت در ایران، تزویج در بین خانواده هاست. به عبارتی دیگر در ایران هر فرد با یک نفر ازدواج نمی کند؛ بلکه این ازدواج برقراری ارتباط در بین خانواده هاست. بسیاری از افراد به درستی با رسم و رسوم های همسرشان آشنایی کافی ندارند؛ به همین خاطر هنگامی که با آن‌ها روبرو می شوند با نقص‌ برمی خورند.

تست روانشناسی تزویج
سوال زوجین از یکدیگر

از جمله مواردی که در پاسخ به سوالات در مشورت کردن قبل از تزویج چه بگوییم؟ باید به آن اشاره شود؛ رسومات مخصوص شماست. دوراندیشی نسبت به‌این موراد منجر می شود در بعدی همسر شما با نقص‌ روبرو نشود. عملکرد فرمایید تا حد امکان رسم و رسوم های خیلی خاص خود را کنار بگذارید تا کمتر با اختلال روبرو شوید. خانواده ها قطعا باید با هم تبادل حیث و رفت آمد داشته باشند تا به خیر و خوبی با هم مچ شوند.

سخن نهایی
درین نوشته‌ی‌علمی به سوال در مشاوره قبل از وصلت چه بگوییم؟ پاسخ داده شد. در جلسات مشاوره ازدواج موردها مختلفی مورد استیناف قرار می گیرند؛ که مشورت کردن آنان‌را به طور پرسش و تست مطرح می کند. درپی جلسات مشاوره از طرفین میخواهد تا خواسته ها، آرزوها و انتظاراتشان را در جلسات بیان کنند.

۱۵ سوال برتر در جلسات مشاوره ازدواج

۷ بازديد

سوال های مشورت قبل از وصلت
به صورت کلی سوالاتی یک تیم از سوال های می‌باشند که روانشناسی از هر زوجی، به سیرتکامل پرسیده میگردند. تیم دیگری از سوال های وجود دارا هستند؛ که بسته به موقعیت ویژه هر زوج روانشناس تصمیم دکتر روانشناس میگیرد که آن‌ها را از شخص سوال نماید. درین نوشته ی علمی ما به شما ۱۵ پرسش رفیعتر که در جلسات مشورت پیش از وصلت پرسیده می‌شوند؛ را معرفی میکنیم. شما با استحضار از این ۱۵ پرسش بلندتر مشورت کردن تزویج به علم جامع تری در جلسات حاضر گردید.

سوال های اشخاص در ارتباط وصلت


۱۵ پرسش رفیعتر در جلسات مشورت تزویج
در جلسات مشورت کردن قبل از وصلت درباره ی با موضوعات متفاوتی پرسش پرسیده می‌گردد. که در‌پی ۱۵ پرسش رفیعتر که در جلسات مشورت وصلت پرسیده میگردند را به شما معرفی می‌کنیم.

پژوهش اصلی ترین خطاها وصلت
در به عبارتی آغاز مشاور از شما میپرسد، که فک می‌کنید اصلی ترین مشکلی که شما تحت عنوان و زن و شوهر در زندگیتان با آن روبرو خواهید شد؛ چیست. بینش هر شخص به‌این قضیه متعدد میباشد. برای مثال ممکن مسائل مالی برای کسی وسیع ترین نقص‌ باشد و برای دیگری مسائل عاطفی.
فرصت استارت اشتباهات در معاش مشترک
روانشناس از شما میخواهد که مجال دقیقی که خطاها شما آغاز خواهند شد را معلوم فرمایید. چنانچه که بتوانید عامل این موضوعات را معلوم فرمائید؛ در غایت بتوانید بازدارنده از بروز آن ایرادات گردید.
دلایل بهم ریختن اعصاب و روان طرفین
یکی‌از ۱۵ پرسش رفیعتر مشورت وصلت این میباشد که چه عواملی می قدرت بر روان شخص تاثیر بگذارد. شخص عواملی که شما‌را رنجیده نمی داند؛ از همین کارایی نمائید ادله را به شخص توضیح دهید. از همسرتان بپرسید که چه عواملی اورا آهسته می نمایند.

عصبی شدن اشخاص

مشخصات مثبت هسمر آجل یتان
در جلسات مشورت کردن بایستی به مفاد مثبت هم همچون موردها منفی ارزش داده خواهد شد. مشاور از شما میخواهد تا خصوصیت هایی که دوست دارید در همسر آجل تان ملاحظه کنید را بگویید. از همسرتان بپرسید که چه خصوصیت از شما‌را بیشتر دوست داراست.
متکی بودن داشتن زوجین به هم
یک کدام از ۱۵ پرسش رفیعتر مشورت وصلت این میباشد که آیا به هم پشت گرمی دارید؟ مولفه مهم در داشتن یک وصلت چیره متکی بودن داشتن زوجین به هم میباشد. در صورتیکه در مواقعی به همسرتان تردید دارید قطعا در جلسات مشورت مطرح نمائید تا به آن ها پرداخته خواهد شد.
عامل کمپانی در جلسات مشورت کردن وصلت
مشاور در به عبارتی آغاز از شما میپرسد که چه دلیلی سبب ساز شد تا شما در جلسات حضور پیدا فرمایید. آیا شما برنده به کمپانی در جلسات بودید یا این که نه؟ سپس از شما می‌خواهد تا استدلال اصلیتان برای کمپانی در جلسات را معلوم نمائید و بعد از آن حول مبنا آن قضیه مشورت کردن را پیش می‌برد.

جلسات مشورت تزویج

بهبود بخشیدن به ارتباط ها در بین شخصی
حتی چنانچه شم می‌کنید که در یک ارتباط یک طرفه زندگی میکنید؛ گشوده هم میتوانید از همسرتان بپرسید که برای بهبود بخشیدن به‌این ارتباط چه انتظاراتی از شما داراست.جواب را به شکلی محترمانه و صادقانه به وی بدهید و در انتها همت نمایید برای ارتباط تان بجنگید.
آشنایی داشتن نسبت به هم از نگاه جنسی
از ۱۵ پرسش رفیعتر مشورت کردن تزویج این میباشد که آیا شما نسبت به نیازهای جنسی همسرتان اگاهی دارید یا این که نه؟ در ارتباط این احساسات شرمساری نکشید و در فضای آزاد و از صمیم قلب اتاق مشورت درباره ی آی موضوعات حرف بگوید.
سر نگهدار بودن اشخاص در ارتباط
از مهم‌ترین اصول غالب شدن در وصلت این میباشد که رمز دار باشید. شما بایستی بتواند ایراد شخص را شعور نمایید و بعد از شنیدن سخن آن ها را مثل سر پیش خودتان نگه دارید.
شرایط ما بعداز وصلت با یکدیگر
یکی‌از ۱۵ پرسش بلندتر مشورت وصلت این میباشد که آن گاه تزویج با همسرتان در دهه آجل خودتان را در چه موقعیتی می‌بینید؟ آیا آرزوهایتان به وقوع پیوسته و آیا از معاش که الان دارید راضی خواهید بود یا این که نه؟
ترازو عشق و سپاس شما از همسرتان
مشاور از اشخاص میپرسد که آیا می‌دانید تا چه اندازه همسرتان به شما عشق مند میباشد. آیا ممنون زحماتی که همسرتان برای زندگیتان کشید میباشد میباشید. یا این که نه؟
ارائه راهکار برای حل خطاها
یکی ۱۵ پرسش بلندتر مشورت کردن وصلت این میباشد که آیا ایرادات شما قابل می باشند یا این که نه؟ روانشناس با پرسش در زمینه‌ی با این قضیه در واقع می‌خواهد به شما اثبات نماید که‌این ایرادات با یکسری تا چاره قابل حل می‌باشند.
سوال در مشورت تزویج راجب اشتباهات روحی
مشاور از شما می‌پرسید که آیا با مشکلی روحی روبرو می باشید یا این که نه و برای مطمئن شدن از اشتباهات شما یک سری آزمایش از شما میگیرد. در غایت با نظارت این مفاد و شناسایی عامل ها بیماری، فرآیند معالجه را در پیش می‌گیرند.
هدف ها شما از تشکیل معاش مشترک
یکی ۱۵ پرسش رفیعتر مشورت کردن تزویج این میباشد؛ که عامل شما برای اینکه قصد دارید؛ تزویج نمائید چیست؟ چه مراد و اهدافی دارید که در معاش مشترک به آن ها دست خواهید یافت.

تشکیل معاش مشترک

مسئولیت پذیری در وصلت
از ۱۵ پرسش بلندتر مشورت کردن وصلت این میباشد که آیا شما می‌توانید از پس مسئولیت های تزویج بر بیاید. ممکن میباشد شما در بالا به خیر و خوبی دارای مسئولیت های وصلت آشنا نشده باشید و به همین خیال در جلسات مشورت کردن به مسئولیت های تزویج اشاره می گردد.
صحبت آخری
در‌این نوشته ی علمی به معرفی تعدادی تا پرسش رفیعتر که در جلسات مشورت کردن وصلت پرسیده میشوند اشاره کردیم. تا شما علاوه بر استحضار یافت کردن از سوالهای بتوانید قبل از کمپانی در جلسات به جواب سوالهای مقداری تصور کنید. شما می توانید در ذیل لحاظ شایسته ترین روانشناسی های وصلت به یک دور اندیشی بدون نقص از همسرتان بپرسید و در آتی در معاش مشترکتان غالب گردید.

رفتار درمانی کودکان بیش فعال

۱۱ بازديد
اخلاق درمانی کودکان بیش فعال
اگر که والدین بتوانند مقررات خاصی را برای رفتارهایشان معین کنند؛ و به صورت دائم ای پیامد های مثبت و منفی را اجرایی کنند. در واقع خوی درمانی خردسال ها بیش فعال را به ایفا رسانده اند. طی جلسات درمانی به والدین کودک ها بیش فعال، تکنیک های درمانی یادگرفتن داده می گردد. در‌این نوشته‌علمی ۷ استراتژی برای خلق و خوی درمانی کودکان دکتر روانشناس و نقص‌ اضطراب جدایی در کودکان به شما فراگیری داده می‌شود.

ویلیام پلهام جونیر دکتر دانشکده ایالتی نیوریک در این زمینه میگوید؛ که اصلاح بسیاری از رفتارهای تنها با عقل سلیم اعمال میشوند. اما متاسفانه به بسیاری از ما یادگرفتن داده نشده است که چه طور والدین خوبی باشیم.

اولین گام در خلق و خوی درمانی این است که برای رفتارهای فرزندانمان قوانین خاصی را معلوم کنیم. قوانینی که معلوم می‌کنید نباید نا مفهوم یا کلی باشد و باید به آحاد جزئیات در گزینش قانون ها دقت نشان دهید. همت کنید تا تک تک قوانین به صورت اصولی به انجام برساند و از پاداش و تنبیه برای اجرایی شدن این ضوابط استفاده فرمایید.

7 استراتژی رفتار درمانی کودک ها بیش فعال ADHD
برای درمان کودکان بیش فعال ۷ راهکار پیش روی شماست؛ که شما با بهره گیری از آنان می‌توانید این بیماری در کودکتان تا حدودی کنترل کنید. این ۷ قدم مشمول مفاد ذیل میگردند.


استراتژی های اخلاق درمانی خردسال ها adhd

مطمئن شدن از پی بردن فرزندان از قوانین
اینکه بگوید فلان فعالیت را انجام بده و به سراغ قلان کار نرو، کفایت نمیکند. برای انکه مطمئن شوید که کودک ها متوجه حرف های شما گردیده‌است یا خیر فهرستی از تک تک قانون ها طراحی نمایید. از جمله یک لیست از کارهایی که خردسالان نباید در مدرسه به سراغ آنها برود را مشخص کنید و با او مرور فرمایید.
برای اخلاق و رفتار درمانی کودک ها بیش فعال باید یقین حاصل فرمائید که نوپا به همه قوانین دور اندیشی داشته باشند. قوانین مداوما مرور کنید تا بچه آن ها را به فراموشی نرسد. در حالتی‌که طفل از قانون ها پیروی نمی کند احتمالا به نقص‌ نافرمانی تقابل ای مبتلا شد‌ه‌است.

اشکار اعلام کردن امرها برای درمان کودکان
در اخلاق و رفتار درمانی کودکان بیش فعال خردسال ها شروع نام فرزندان را صدا نمایید. آنگاه که توجه او جلب شد به او بگویید که دقیقا از او می‌خواهید تا چه کاری را ایفا دهد. در صورتی‌که دستوری به طفل می دهید بایستی تماما هویدا باشد تا او را به همان شکل عملی فرمائید.
به عنوان مثال در صورتی‌که در صف ایستاده اید به جای انکه بگوید درست بایست در قبال بگویید کنار من بایست و به چیزی دست نزن. در این حالت طفل به درستی مجموع جزئیات درخواست شمارا خوب متوجه شد‌ه‌است. همچنین به او عواقب سرپیچی را متذکر شوید تا از دستور شما قانون شکنی نکند.

سوراخ انتظارات زیاد از نوباوه
در حوزه رفتار درمانی خردسال ها بیش فعال شما باید فی مابین تعریف و تمجید و انتقاد کردن از کودک تعادل برقرار نمایید. همچنین متخصصان حوزه نوپا معتقد اند که تعریف از کودک بایستی ۳ تا ۵ برابر بیشتر از نقد کردن انجام شود. والدین با داشتن انتظارات از نتایج فوری و بدون نقص کودکشان را برای شکست آماده خواهند کرد.
روش جایزه دادن به نوپا متمرکز گردد و در نهایت او را در مسیری قرار دهید که به سمت حاصل پیش برود. در‌حالتی که حس می کنید که اخلاق شما با کودک ها سخت گیرانه می باشد از استانداردهای خود را پایین بیاورید. در حالتی‌که می بایست و نباید ها را مدام تکرار کنید در نهایت با این فعالیت کودکتان را آزرده خواهید کرد.

استفاده کردن مثلا ها با در شرایطی که و اونوقت و محرک دادن
برای مثال اگر بچه شما در عوض انجام کارهای خونه و به ایفا رسیدن تکالیفش از شما درخواستی داراست. به آنان بگویید که بعداز تمیز کردن خانه یا به انجام رساندن وظایف اش به او اجازه می دهید که با دوستانش بیرون برود. برای خردسال ها بیش فعال کم سن و سال باید این پاداش دادن بلافاصله بعداز ایفا تکالیفشان اعمال شوند.


کردار درمانی بچه از طریق صحبت کردن

راه اندازی سیستم مشوق و تنبیه برای ایفا کار ها
یکی‌از راهکارهایی که برای خلق درمانی خردسال ها بیش فعال به شما سفارش داده می‌گردد؛ تشویق فرزندان و تبعیت از دستورات آنها است. برای مثال یک ظرف و یکسری تیله را بردارید. زمانی که کودک وظایفش را به صحت ایفا اعطا کرد یک تیله درون پیاله بریزد.
برخلاف آن زمانی که نوباوه کارش را به درستی ایفا نداد یک تیله از ظرف بردارید. در نقطه نهایی معلوم کنید که هنگامی که تعداد تیله ها به یکی از مشخصی رسید شما به او پاداش خواهید دهید. هر قدر تعداد تیله ها بالاتر رود در نقطه پایان محرک بهتری قسمت آن‌ها خواهد شد.

درست کردن تکنیک های نظم و کردار درمانی خردسالان بیش فعال
تکنیک تایم اوت برای کردار درمانی خردسالان بیش فعال بر روی نوجوان اثر گذاری بالاتری میگذارند. مثلا درصورتی که دانش آموز یک قانون را ذیل پا گذاشت در ازای دادن یک برهه زمانی ۵ دقیقه ای به او یک کار پنج دقیقه یا مشابه روی هم گذاشتن اتاق بدهید.