دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

دلایل سرد شدن رابطه زوجین

۵ بازديد

دلایل سرد شدن ارتباط
دلایل سرد شدن ارتباط چیست؟ سرد شدن ارتباط موضوعی جنجان برانگیز به خصوص در دو دهه اخیر میباشد. جملاتی مانند “دیگر مثل قبلی از بودن با همسرم ذوق زده نیستم”، ” ما آنطور که بایستی همدیگر را ادراک نمی‌‌کنیم”، ” برای حرف با هم‌زمان کافی نمی گذاریم و یا  دکتر روانشناس این که کلام متعددی برای زدن نداریم”.

دلایل شایع سرد شدن ارتباط
درین قسمت می‌خواهیم از معمول ترین دلایل سرد شدن ارتباط سخن کنیم. یکی‌از مفاد بسیار اساسی این میباشد که زن و مرد اشراف کافی بر روی مسائل جنسی ندارند. تکنیک های جنسی از موضوعات بسیار مهمی میباشد که در حالتی که به صحت محاسبه نشود ایراد ساز می گردد. بی میلی جنسی با عدم تدبیر در امر لذت بردن از ارتباط جنسی مختلف میباشد. در صورتی‌که که سرد شدن ارتباط به وسیله یکی‌از زوجین رعایت نشود، به گذر زمان مجال به سردی کشیده میشود. ارتباط جنسی تندرست از ملاک های اصلی پایداری عشق و علاقه و حس میباشد. تکنیک های کلامی و لمسی در این مورد بسیار اصلی میباشند.
قضیه آجل که گشوده هم در مسیر جنسی نظارت شد‌ه‌است چرخه جواب جنسی میباشد. در واقع اشخاص نمی توانند انعطاف پذیری خیر در قبال نیازهای هم داشته باشند و یا این که طرز خویش را شایسته ترین مورد می‌دانند به نحوی که مسیر جنسی برایشان تکراری میشود و این مسئله منجر دلزدگی گردیده و اشتباهات متعددی ساخت و ساز می نماید.
این روز ها معاش به سادگی پیشین وجود ندارد،تجملات زیاد میباشد و سطح درامدزایی محصور میباشد بنابراین خطاها اقتصادی بر روی ذهن و تصور اشخاص فشار می‌آورد و اشتباهات متعددی ساخت می نماید به گونه ای که دیگر نمی توانند از معاش خویش لذت ببرند و به نوعی ارتباط به سردی کشیده میشود. تنش های معاش روزانه بایستی در دست گرفتن گردیده باشد و ولی که سطحی از زناشویی را مدنظر قرار میدهد.
زن و مرد گاه آشنایی کافی نسبت به هم ندارند. بارها شنیده میگردد که شخص بعد از تزویج اعتقاد دارد که همسرش آن شخصی که می خواست، وجود ندارد! این قضیه به شکلی دنبال میگردد که شوکه کننده بوده و نیاز به مشورت های ماهر دارااست. در فضای سرد شدن ارتباط بسیار اساسی میباشد که توقعات گروه بندی صحت داشته باشد. اینکه زن و مرد نسبت به هم توقعات متعددی دارا‌هستند خویش ایراد ساز شود. این توقعات باعث میگردد که روحیه زن و مرد مبتلا ایراد گردد و خودباوری از اشخاص گرفته گردد. اینکه اندام همسر خویش را با شخص دیگری مقایسه نمائید و یا این که قیمت های آنها را مدنظر قرار دهید. علایم افسردگی نیز در‌این راستا به چشم میخورد.

دلایل نهفته سرد شدن ارتباط
یک‌سری موردها وجود داراست که میتواند در غایت به سرد شدن ارتباط سبب ساز خواهد شد البته از لحاظ مخفی میباشد. یکی‌از این مفاد به دور بودن زن و مرد از هم میباشد. برای مثالً مرد دارنده شغلی میباشد که ساعت متعددی را بدور از شهر و محل معاش خویش حضور داراست و یا این که زن بیشتر مجال خویش را با دوستان خویش سپری می نماید بدین ترتیب سبب ساز میشود که از لحاظ وقتی میان زن و مرد مسافت تولید گردد.
چند تکنیک های مدیر مجال نیز وجود دارااست که میتواند این قضیه را تا حد متعددی حل کند.
بخش اعظمی از مواقع و زن و مرد متوجه رفتارهای نادرست خویش نیستند. به عنوان مثالً ضعف متعددی در قبال پوزش طلبی دارا هستند و در این باره شم ناتوانی یا این که غرور می نمایند. گاه به چشم می‌خورد که در پذیر نادرست بسیار دشوار می‌باشند و فکر‌می‌کنند مدام خودشان صحیح می‌گویند. بسیار به چشم می خورد که زن و مرد در گیر غرور و لجبازی میگردند.
به عنوان مثالً نگاه از بالا به تحت به همسر نصیب مهمی از دلایل سرد شدن ارتباط به حساب آورده می شود. خشونت های خانگی و یا این که عواملی مانند حسادت و قضاوت نیز بخشی از حالت سرد شدن ارتباط به حساب آورده می شود.
دفعه گذاری در ابزار عشق
یک کدام از موضوعاتی که بیشتر بانوان مشغول آن میباشند اینکه فکر‌می‌کنند مدام مرد بایستی او‌لین نفر در ابزار عشق باشد و یا این که در عامل ها جنسی نیز این مسئله بسیار مشهود است. این تصور نادرست میباشد و مجموعاَ نباید آیتم نظارت قرار بگیرد. در حالتی‌که که ابراز عشق و علاقه منش خیر نداشته باشد اشخاص از هم به دور میگردند.
ترازو رضایت جنسی طرفین در ارتقا چگونگی ارتباط عاطفی رسیدگی میشود و به صورت کلی شکست های در بین زن و مرد را برطرف می سازد. سرد مزاجی در ارتباط جنسی بسیار ایراد ساز میباشد.
میان زوجین یکسری ایرادات ارتباطی و بد رفتاری مشاهده می شود به نحوی که زن و شوهر همدیگر را نادیده میگیرند و یا این که درانتظار میباشند متقاضی، شخص روبرو باشد و خودشان هیچوقت شروع کننده نیستند. منفعل بودن زن در ارتباط جنسی بسیار خلل ساز میباشد و معلوم میباشد که در حالتی که زن صرفا عامل از ارتباط جنسی را ولادت فرزند خویش بداند هیچ وقت از ارتباط لذت نمی موفقیت و همچنین لذت متبوع را به مرد نمی دهد. از سوی دیگر خودخواهی مردان در ارتباط جنسی گشوده هم سبب ساز به سرد شدن ارتباط می‌گردد. یکسری موضوعات اصلی وجود داراست که جواب های جنسی را مبتلا نقص‌ میکند، به عنوان مثالً اینکه زن و مرد به تن هم شناخت بی نقص ندارند و این دستور متاسفانه نقص‌ ساز گردد. ارتباط جنسی بایستی دوطرفه باشد و اشخاص اعضای تن هم را به نیکی شناسایی نمایند. دراین مورد نیاز میباشد که نیازهای زنانه و مردانه به صورت ایده آل سنجیده شود.

نبودن خودبا‌وری و سرد شدن ارتباط
بانوان اکثر اوقات از اندام جنسی خویش شم رضایت بی نقص ندارند. تصویر فرضی نامناسبی که زن از تن خویش دارااست منجر می‌شود که در طی ارتباط دائماً خویش را تحت بیاورد و مضطرب باشد و این زمینه منجر می‌شود که لذت ما یحتاج به وی داده نشود و در گیر زخم خواهد شد. از سوی دیگر آقایان نیز گاه این مسئله را نسبت به اندام های جنسی خویش از لحاظ سایز دارا‌هستند و سرخورده می‌شوند. ملامت در معاش بسیار زخم رسان میباشد، اینکه اشخاص بخواهند همسر خویش را ملامت نمایند و یا این که چند شک وتردید ساخت نمایند که شخص در گیر اضطراب گردد. این زمینه اکثر زمان ها از سوی زن به مرد وجود دارااست و باعث میشود که چگونگی کارایی جنسی تحت پرسش برود.

عدم رعایت بهداشت و سرد شدن ارتباط
شاید بگویید چطور ممکن میباشد نظافت فردی اینقدر در رضایت از رابطه در میان زن و مرد اثر دارااست؟ بایستی بگوییم بسیار زیاد! زن و مرد هر دو می بایست به تن خویش پژوهش نمایند و هر نوع آلودگی را از خویش بدور کنند. یک‌سری باورهای نادرست اجتماعی وجود داراست مبتنی بر اینکه صرفا زن می بایست به نظافت خویش پژوهش نماید و مرد نیاز بدین دستور ندارد. این تصور خطا میباشد و زن و مرد هر دو می بایست بتوانند مسائل جانبی را رعایت نمایند. استحمام صحیح سبب ساز میشود که تن موقعیت طراوت به خویش بگیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.