دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

تاثیرات اختلال اضطراب

۴ بازديد

تاثیرات ایراد اضطراب
نقص‌ اضطراب بر سالم جاری و جسم شخص اثر می‌گذارد. شخص دارنده این مشکل ممکن میباشد کابوس های شبانه را بطور مختلف ببیند ، هجوم ها پانیک را تجربیات نماید ، در گیر وسواس فکری خواهد شد و به صورت آراسته به خاطرات نا خوشایند قبل خویش بازگشت نماید. آنان نمی توانند متانت خویش را مراقبت نمایند ، مبتلا خلل های خواب می‌شوند و به صورت وسواس سیرتکامل می‌خواهد خویش را بشویند دکتر روانشناس  و پاک نمایند.

معالجه نقص‌ اضطراب
گام اولیه معالجه ، تشخیص دادن این نقص‌ میباشد. برای تشخیص قطعی و صحیح می بایست به روانشناس عالی و مجرب در مسئله وسواس و اضطراب مراجعه نمایید تا بتواند مبنی بر وضعیت شما معالجه ما یحتاج و درست را ارائه دهد. می بایست در حیث داشته باشید که نقص‌ اضطراب چیزی وجود ندارد که با در نظرنگرفتن آن ، از در بین برود ؛ شما مطلقا مستلزم معالجه تخصصی آن می‌باشید. با تشخیص روانشناس دارای تخصص شما ممکن میباشد نیاز به دارو درمانی ، کردار درمانی – شناختی و تمرینات نوروفیدبک داشته باشید.
اضطراب جنسی
اضطراب جنسی
تفاوتی نمی نماید که شما یک زن می باشید یا این که یک مرد؛ در حین سال ها تمامی اشخاص ممکن میباشد استرس و اضطراب قبل از ارتباط جنسی را تجربیات نمایند. داشتن شم اضطراب درخصوص کوشش شما هنگام ارتباط جنسی یک مساله نرمال میباشد که در هر مقطعی از معاش ممکن میباشد رخداد بیافتد؛ ولی در صورتی بطور تروتمیز و هر توشه این احساس را تجارب نمایید بر چگونگی معاش شما اثر گذار خواهد بود و بایستی به درنگ معالجه آن باشید. در اکثر عقیده ها اضطراب جنسی به وقتی گفته میشود که شخص استرس و هراس این را داراست که همسر خویش ، از طرز جاری ساختن ارتباط جنسی خوشش نیاید و لذت پیکار. وجود این اذهان، محور و محور ساخت اضطراب جنسی میباشد. در برخی مورد ها نیز به انگیزه تجربه سخت و نا خوشایند تجاوز و غیره اضطراب جنسی به وجود می‌آید.

دلایل بوجود داخل شدن اضطراب جنسی
ارتباط جنسی چیزی بالاتر از میل جنسی و فیزیکی میباشد. احساسات و عاطفه ها نیز نقش مالامال رنگی را در ساخت‌و‌ساز ارتباط جنسی اعمال می نمایند. از جمله هنگامی که ذهنیت شما ذیل فشار و استرس میباشد نمی توانید بطور بدون نقص تمرکز خویش را بر روی اجرا ارتباط جنسی بگذارید. مفاد اکثری می‌توانند سبب ساز به تولید اضطراب در شخص شوند مانند:

خوف از عالی نبودن در تخت و راضی نبودن همسرتان از شما.
نداشتن اعتماد به‌نفس راجع‌به تن خویش ، مانند اضافه وزن.
وجود ایرادات زوجی در میان شما و همسرتان.
استرس و نگرانی راجع به نعوظ و نرسیدن به آن.
نگرانی و مشغله خیالی در زمینه‌ی زود انزالی و یا این که دیر انزالی.
مورد ها اورده شده می‌تواند تن شمارا به سمت داشتن استرس و اضطراب سوق دهد و منجر ترشح هورمون هایی مانند اپی نفرین و نوراپی نفرین خواهد شد.

علائم و تاثیرات اضطراب جنسی
بضاعت و توان خیالی شما بر روی توانگری جنسی شما به هنگام ارتباط جنسی ، اثر بالایی داراست. حتی هنگامی که همسر شما از دید جنسی از شما رضایت دارااست ، تصور و ایده اینکه شما نتوانید به خیر رضایت مایحتاج را در ارتباط ساخت‌و‌ساز فرمائید ، منجر بوجود وارد شدن اضطراب جنسی می‌گردد. یکی‌از دیگر از تاثیرات اضطراب و هورمون هایی که سبب ساخت و ساز اضطراب میگردند ، این میباشد که رگ ها و عروق خونی شمارا باریک خیس میکنند. وقتی که‌این حادثه می افتد ، خون کمتری به سمت رگ های آلت تناسلی شما هدایت می گردد و در فیض نعوظ طاقت فرسا خیس می گردد. حتی مردانی که در نعوظ خویش هیچ مشکلی ندارند نیز با داشتن استرس ممکن میباشد به خلل بخورند. اضطراب جنسی در مردان ، بیشتر از زنان تشخیص داده می‌گردد ، چنانچه که ، در هر دو نفر بطور یکسان این ایراد وجود دارااست. اضطراب در زنان منجر داشتن درد در هنگام ارتباط و لذت نبردن آن ها از ارتباط می‌گردد و به گذر زمان فرصت شوق و اشتیاق آنان‌را برای داشتن ارتباط از در میان می‌برد. اضطراب ، جهت فکری شما‌را هنگام داشتن ارتباط جنسی گمراه میکند. از جمله وقتی که شما بایستی به تفکر لذت و شم صمیمیت باشید ، صرفا به اندیشه این می باشید که آیا به اندازه کافی برای همسرتان عالی میباشید یا این که نه و این اذهان منجر صدمه زدن به ارتباط شما میگردد.

معالجه اضطراب جنسی
درصورتی که حتی ذره ای شم میکنید که اضطراب جنسی در شما وجود داراست ، بایستی به‌سرعت به روانشناس دارای تخصص رجوع‌نمایید تا با اعمال آزمایش های موردنیاز ، بطور انقطاع تشخیص درست را برای شما ایفا دهد. در طی گردهمایی ممکن میباشد سوالاتی در ارتباط با تاریخچه شغل های جنسی شما نیز پرسیده گردد. در شکل تشخیص روانشناس دارای تخصص شما ، دارو درمانی نیز ممکن میباشد جزو آیین نامه قرار گیرد.

مراجعه به روانشناس
گام اولیه شما برای باور از وجود داشتن این نقص‌ ، مراجعه به روانشناس میباشد. روانشناسِ انتخابی ، شما می بایست تجارب و درایت مایحتاج در این باره را داشته باشد تا بتواند به شما یاری دهد و این ایراد را حل نماید. جلسات جاری درمانی به شما امداد می نماید تا ریشه این نقص‌ را پیدا کرده و ان را رفع نمائید. گاها این ایرادات ممکن میباشد بخاطر خلا اعتماد به‌نفس باشد که با مراجعه به روانشناس کارشناس ، ازبین خواهد رفت.

با همسر خویش حرف نمائید
حرف کردن و به اشتراک گذاشتن احساسات خویش با همسرتان قادر است درصدی از اضطراب شما‌را کم کند و ارتباط را عالی نماید. شما میتوانید با امداد به دست آوردن از یکدیگر راه حل هایی را ارائه دهید تا به کاهش اضطراب یاری دهد.

پندار کردن را کنار بگذارید
درنگ کردن بیشتراز حد به تمام لحظات ارتباط جنسی منجر ساخت‌و‌ساز استرس و اضطراب بالایی میشود. ذهن خویش را رها فرمایید و متانت خویش را نگهداری فرمائید تا به اندازه کافی از ارتباط خویش لذت ببرید. تمرکزتان را از ارتباط جنسی بردارید و اطراف را دوست داشتنی خیس فرمایید. مثلا به کار گیری از شمع های معطر و یا این که موسیقی قادر است بسیار یاری کننده باشد.

اضطراب جنسی با ملازمت و همراهی خویش فرد معالجه پذیر میباشد و نیازی به نگرانی ندارد. تاثیراتی که اضطراب جنسی بر روی ارتباط می‌گذارد با از دربین رفتن و حل شدن استرس شما نیز از در میان خواهد رفت و معاش به موقعیت نرمال گشوده می‌گردد. فقط ما یحتاج میباشد به نظرها روانشناس معتمد و مجرب خویش اتکا کرده و آن ها را بطور تروتمیز جاری ساختن دهید تا در اخر بتوانید با خیال و خاطر ریلکس از ارتباط جنسی خویش لذت ببرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.